تعمیر پی ال سی میتسوبیشی

شرکت نیرونوین مرکز تخصصی فروش و تعمیر تجهیزات میتسوبیشی شامل اینورتر، سرو درایو، سرو موتور و پی ال سی در قم، تهران،تبریز، اصفهان و تمام استان های کشور می باشد. جهت تعمیر پی ال سی میتسوبیشی می توانید در تمام ایام کاری با شماره 02536125 در تماس باشید.

تعمیر پی ال سی میتسوبیشی | نیرونوین

تعمیر PLC میتسوبیشی

PLC های Mitsubishi MELSEC سرعت، دقت و پردازش داده ها را برای یک سیستم کنترل کامل به کاربران ارائه می دهند. تکنسین های تعمیر نیرونوین دارای چندین سال تجربه در تعمیر این واحدهای حیاتی هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

تشخیص خطا

قبل از تعمیر، هنگام تست هر قطعه از نرم افزار Mitusbishi PLC استفاده می کنیم تا از دقت و خرابی دقیق اطمینان حاصل کنیم.

تست سیستم رک

تکنسین‌های ICR، PLC‌های تعمیر شده میتسوبیشی را به سیستم رک خانوادگی متصل می‌کنند تا از سازگاری و ارتباطات مناسب در طول مراحل آزمایش اطمینان حاصل کنند.

تعمیر

پس از گذر از مرحله تست نوبت به تعمیر PLC می رسد. تفاوتی نمی کند که پی ال سی شما چه مدلی از میتسوبیشی باشد، کارشناسان تعمیرات ما آنها را مانند روز اول برای شما تعمیر می کنند.

توصیه

پی ال سی ها، بخش مهمی از یک صنعت هستند که نباید حتی یک روز هم از دسترس خارج شوند زیرا می توانند منجر به توقف خط تولید شوند و زیان مالی جدی را به همراه داشته باشد. از این رو توصیه ما این است که با خرید پی ال سی میتسوبیشی یدک در مواقع ضرورت آنرا جایگزین PLC آسیب دیده کنید تا خط تولیدتان متوقف نگردد.

همچنین جهت خرید اینورتر میتسوبیشی می‌توانید با کارشناسان نیرونوین تماس بگیرید.

1 پاسخ
  1. علی عقیلی
    علی عقیلی گفته:

    سلام من یک پیغام در واتساپ خدمتتان ارسال کردم اینورتر دستگاه چاپ افست رایوبی روی چراغقرمز مانده و اجازه عبور برق را نمی‌دهد چون صفحه نمایش و ارور ندارد هیچکس اطلاعات کافیندارد و عملاً دستگاه از کار افتاده لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 (1 نظر)
تمام حقوق برای شرکت نیرونوین «نمایندگی یاسکاوا» محفوظ است.