اینورتر میتسوبیشی

با خرید اینورتر میتسوبیشی می توانید تا 10 سال خاطر خود از بی نیازی درایو به تعمیر و نگهداری آسوده سازید.همه ما با کمپانی بزرگ Mitsubishiآشنا هستیم. اینورتر میتسوبیشی محصولی از شرکت Mitsubishi Electric است که خود بخشی از کمپانی عظیم میتسوبیشی محسوب می شود.این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان اینورتر و درایو فرکانسی در جهان است که تا به امروز عددی بالغ بر 25 میلیون درایو نصب شده ی تولیدی این شرکت را در صنایع مختلف دارد.اینورترهای سنگین کار این برند دارای قابلیت اطمینان ،کارایی و انعطاف پذیری بالایی هستند. تمام این ویژگی های نامبرده باعث می شود تا در هزینه های شما صرفه جویی زیادی صورت بپذیرد.
شرکت نیرونوین یکی از نمایندگی های Mitsubishi Electric در ایران با سابقه ای درخشان و طولانی در صنعت اتوماسیون کشور همواره کوشیده تا بهترین تجهیزات صنعتی را خدمت مشتریان خود ارائه نماید.
در صورتیکه قصد خرید اینورتر های میتسوبیشی (و یا حتی یاسکاوا ، دلتا، زیمنس و بی اند آر) را دارید می توانید از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام در واتس اپ با کارشناسان واحد فنی و فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید انواع اینورتر میتسوبیشی

معرفی تخصصی درایو میتسوبیشی

اینورتر میتسوبیشی همانند هر برند دیگری دارای مدل و سری‌های متعدد است که نحوه انتخاب اینورتر مناسب مستلزم دانش و آگاهی از نیاز شما می‌باشد. هر اینورتر متناسب با شرایط و مصارف خاصی در رنج توانی متفاوت ارائه و تولید می‌شود. بنابراین اگر قصد تهیه این اینورترها را دارید و یا اگر نیاز به مشاوره جهت خرید یا دریافت قیمت آن را دارید می توانید با استفاده از شماره 02536125 با کارشناسان فنی و فروش تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان نیرونوین بهره‌مند گردید.

در ادامه هر اینورتر به صورت مفصل و تخصصی معرفی خواهد شد.

خرید درایو میتسوبیشی E700

اینورتر میتسوبیشی FR-E700 در دسته درایوهای محبوب، پر طرفدار و پر فروش در جهان است. MITSUBISHI ELECTRIC تا امروز حدود 20 میلیون دستگاه از سری اینورترهای E700 را به فروش رسانده است. E700 در مقایسه با نسل‌های پیشین و مشابه خود از ابعاد کوچکتر و فشرده‌تری برخوردار است. لازم به ذکر است که در کنار طراحی کامپکت (Compact) قابلیت‌های بیشتری را نیز ارائه می‌کند.

مزایای FR-E700

در اینورتر FR-E700 یک پورت USB به منظور اتصال درایو به کامپیوتر تعبیه شده است. این درایو دارای یک صفحه کلید کنترلی است که در کنار نمایشگر کاربردی این سری اضافه شده است. یکی دیگر از مزایای این درایو این است که شما در این مدل قابلیت نصب کارت‌های توسعه را نیز دارید.

در کنار موارد و کاربردهایی که ذکر شد این اینورترها از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. هزینه مناسب در کنار و کیفیت و کارایی بالا باعث می‌شود تا بتوانید در هر صنعتی از این درایوهای با کیفیت بتوانید استفاده کنید.

کاربرد اینورتر میتسوبیشی E700

اینورترهای E700 را در صنایع و موارد عمومی متعددی می‌توانید استفاده کنید. اما از پر مصرف‌ترین و پر کاربردترین صنایعی که می‌توانید این درایو ها را بکار ببرید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ماشین آلات چاپ و بسته بندی
  • جرثقیل
  • درب اتوماتیک
  • فن
  • پمپ
  • میکسر
  • کانوایر

ویژگی‌های بارز اینورتر MITSUBISHI مدل FR-E700

-Auto tuning موتور

قابلیت آتو تیون امکانی ست که به کاربر کمک می کند تا خود اینورتر مشخصات موتور را تشخیص دهد و تنظیمات مربوط به درایو به سادگی انجام گردد. این ویژگی در اینورتر های یاسکاوا و میتسوبیشی فرایند راه اندازی را برای کاربر بسیار ساده می کند.

-چاپر داخلی

در مواردی همچون استفاده اینورتر برای جرثقیل و یا بالابر که احتیاج به استفاده از یک مقاومت ترمز خارجی است،قابلیت Brake chopper که در این سری اینورتر ها وجود دارد بسیار کاربردی است و منجر به کاهش هزینه های جانبی شما می شود.

-تحمل اضافه بار لحظه ای

اینورتر E700 تحمل اضافه بار با ظرفیت بالا(تا 200% به مدت 3 ثانیه) را دارد.این قابلیت باعث می شود تا از بروز خطاهای اضافه جریان لحظه ای جلوگیری شود.

-تکنولوژی پاسخ دهی

در اینورتر سری FR-E700 با وجود برخی توابع(Function) و نوآوری های لحاظ شده در درایو، باعث می شود تا از تجهیزات و پرسنل شما در برابر برخی خطاهای احتمالی با حساسیت بالا حفاظت شود.

-کنترل برداری بدون سنسور 

در اینورتر E700 می توانید بدون استفاده از انکودر از کنترل مناسب گشتاور بهره مند شوید. با این ویژگی موجود در درایو علاوه بر اینکه دیگر نیاز به استفاده از انکودر ندارید و هزینه شما کاهش می یابد، می توانید از گشتاور سرعت مناسب نیز بهره ببرید.

– خروجی دیجیتال برنامه پذیر

در کاربردهای متفاوت می توانید هر خروجی دیجیتال را به راحتی برنامه ریزی کنید.

-کاهش کنترل شده سرعت در قطع برق

این اینورتر از قابلیتی برخوردارست که با استفاده از انرژی برگشتی بار در مواقع قطعی برق می تواند دور موتور را به شکلی کنترل شده کاهش دهد. بنابراین در مواقعی که توقف لحظه ای و یا قطع برق رخ می دهد از آسیب های احتمالی به بعضی از تجهیزات (مواردی همچون ماشین آلات نساجی) جلو گیری می شود.

-کنترل محدوده گشتاور

در زمان های راه اندازی اولیه اگر کنترل گشتاور و یا کنترل جریان انجام شود از موتور محافظت بهتری انجام می گردد. همین امر موجب افزایش ضریب اطمینان شده و خرابی ماشین بسیار کاهش می یابد.

-توابع توقف ضروری

اینورتر E700 دارای کاملترین استانداردهای ایمنی در دنیاست.استانداردهای موجود در این درایو شامل ENISO13849-1/plCAt.3, EN61508, EN61800-5-2SIL2 می باشد.وجود این استاندارد ها منجر به افزایش ایمنی درایو شده و از طرفی ضرورت استفاده از برخی تجهیزات جانبی نظیر کنتاکتور قطع کننده تغذیه ورودی را از بین می برد.

-پارامتر دهی آسان

با استفاده از برنامه FR-configurator می توانید به سادگی فرایند پارامتردهی را انجام دهید. در این نرم افزار همچنین می توانید به پارامتر های اینورتر E700 خود دسترسی داشته باشید. در این درایو یک صفحه کلید کنترلی وجود دارد و با استفاده از نمایشگر LED با وضوح بالا به سادگی می توانید از وجود خطاها آگاه گردید.

-نگهداری آسان و سریع

در سری FR-E700 ، فن دستگاه جداگانه و به صورت ماژولار تهیه می شود که در صورت بروز یک مشکل می توانید در کسری از دقیقه تعویض فن و یا انجام سرویس را به پایان برسانید.

– عمر بالا

در اینورترهای FR-E700 میتسوبیشی از قطعات و تجهیزاتی استفاده می شود که برای استفاده و عمر مفید حداقل 10 سال ساخته می شوند. قطعات ذکر شده شامل فن، خازن و قطعاتی از این نظیر می باشد.با وجود یک هیت سینک علاوه بر کمک به فرایند خنک سازی، از ورود ذرات و غبار نیز به دستگاه جلو گیری می شود.بر روی برد های دستگاه نیز یک لایه رزین قرار داده شده که عمر بردها را افزایش می دهد.

-نیاز به فضای نصب کم

این سری از اینورتر های میتسوبیشی به دلیل طراحی فشرده اشان می توانند به صورت ساید بای ساید در کنار یکدیگر قرار گیرند و همین موضوع سبب صرفه جویی در فضای می شود و می توانید به سادگی چند درایو را تابلو در کنار هم قرار دهید.

-اتصال به شبکه مدباس

در اینورتر FR-E700 از پروتکل Modbus RTU پشتیبانی می شود و همچنین درایو می تواند به وسیله درگاه RS485 به سایر شبکه های صنعتی و یا کامپیوتر های شخصی متصل شود.درایو E700 با سایر استانداردهای بین المللی شناخته مانند CE, UL, CUL, GOST, RoHs نیز سازگاری دارد.از سوی دیگر درایو E700 از شبکه های صنعتی مختلف دیگر از جمله profibus, Deviece Net, CC link, lonwork نیز بصورت ماژولار پشتیبانی میکند.

درایو میتسوبیشی سری FR-E800

نسل جدید سری FR-E700

اینورتر میتسوبیشی سری FR-E800 به بازار عرضه شده که قطعاً در صنایع مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این سری جدید و پیشرفته، بر اساس تجربیات گسترده و اثبات شده میتسوبیشی در زمینه کنترل سرعت متغیر در طی سال‌ها از پایداری و قابلیت اطمینان برخوردار است. طراحی شده است به‌ گونه‌ای که انرژی را بهینه مصرف کرده و هزینه‌ها را به حداقل برساند و با ترکیب پیشرفت‌ها در کیفیت، عملکرد و قابلیت‌های تعمیر و نگهداری پیشگویانه، یک اینورتر چند منظوره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مزایای کلیدی ایتورتر میتسوبیشی FR-E800 شامل طراحی فشرده‌ای می‌شود که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و قادر است موتورهای سه فاز تا 7.5 کیلووات (و در آینده تا 30 کیلووات) در ولتاژهای 200 ولت، 400 ولت و 600 ولت را کنترل کند. امکان دوگانه اضافه بار برای رتبه‌بندی جریان‌های اضافه بار نورمال (ND) و سبک (LD) به شما اجازه می‌دهد تا در ابعاد کوچک‌تر عملکرد برتری را به دست آورید.

یکی از ویژگی‌های یگانه این سری، قابلیت تنظیم خودکار با موتورهای القایی (IM) و مغناطیس دائم (PM) است که راه‌اندازی و نصب را سریع و آسان کرده و نیاز به تنظیمات زمان‌بر و پشتیبانی در محل را از بین می‌برد. همچنین دارای استانداردهای RS-485 و مدل‌های پروتکل اترنت “دو پورت” است که امکان جابجایی بین پروتکل‌های اترنت را تنها با تغییر پارامترهای داخلی فراهم می‌آورد. اینورترهای سری FR-E800 از شبکه‌های باز متنوعی پشتیبانی می‌کنند بدون نیاز به کارت‌های گزینه اضافی.

علاوه بر این، PLC داخلی سری E800 که تا 2 کیلو گام MELSEC را پشتیبانی می‌کند، به کاهش قطعات درونی و صرفه‌جویی در فضای پانل کمک کرده، زمان سیم‌کشی و راه‌اندازی سیستم را کاهش می‌دهد. بدین ترتیب، عملکرد سیستم می‌تواند با استفاده از امکانات PLC داخلی اینورتر E800 شخصی‌سازی شود. اینورترهای FR-E800 همچنین می‌توانند در دمای محیطی از -20 تا 60 درجه سانتی‌گراد کار کنند و کارت کنترلی آن با پوششی مقاوم ساخته شده تا در محیط‌های سخت دوام بیاورد. اینورترها همچنین از طریق سیستم هشدار دهنده‌ی خوردگی می‌توانند نشانه‌های آسیب ناشی از گازهای خورنده مانند هیدروژن سولفید را شناسایی کنند، و به اپراتور اخطار دهند زمانی که محیط تولید نیاز به بهبود یا ریسک توقف‌های ناخواسته دارد. عملکرد تشخیص عمر قطعات را فراهم می‌کند تا عمر باقی‌مانده اجزای کلیدی مانند خازن‌ها، رله‌های تماس، فن خنک‌کننده و مقاومت محدودکننده جریان ناشی با آنالیز و تعیین شود.

Mitsubishi-FR-E800 | نیرونوین، نمایندگی میتسوبیشی
فروش اینورتر میتسوبیشی | نیرونوین

قیمت اینورتر میتسوبیشی FR-D700

اینورترهای FR-D700 با قابلیت عملیاتی ایمن و اطمینان بالا در کنار طراحی کامپکت(فشرده Compact) و همچنین کارایی بهبود یافته برای مصارف عمومی و تخصصی بسیار مناسب می باشد.

برخی موارد در این سری، مانند: استفاده از ترمینال فنری در کابل کشی (که منجر به سادگی بیشتر آنها می‌شود)،ن مایشگر ال‌ای‌دی برای پنل اپراتور، کارایی بیشتر و بالاتر در سرعت‌های پایین به همراه قابلیت توقف اضطراری، سری FR-D700  اینورتر میتسوبیشی را به یک درایو کاملا استاندارد در دسته اینورترهای فشرده قرار می‌دهد.

درایو FR-D700 علاوه بر کابر پسند بودنش که محبوبیت آن را افزایش می‌دهد، می‌تواند در مصارفی نظیر فیدرها و دستگاه‌های نقاله، ابزارآلات ماشین‌کاری، درب‌ها و ورودی‌های ساختمان‌ها و … استفاده شود.

عیب یابی داخلی

اینورترFR-D700 میتسوبیشی به طور مدوام کارکرد خودش به لحاظ ایمنی بودن بررسی می کند. برای مثال هرگاه که دور فن در دقیقه کاهش 50 درصدی داشته باشد یک پیش هشدار در درایو فعال می گردد. برنامه ای در درایو موجود است که وظیفه اندازه گیری فرسودگی خازن ها را بر عهده دارد و همچنین بر سلامت آنها نظارت می کند. دیگر قابلیت موجود در این برنامه این است که ساعات کارکرد درایو را به نمایش می گذارد و به کاربر این امکان را می دهد تا از زمان مناسب برای تعمیر و نگهداری درایو خود آگاه شود.

ذخیره انرژی بیشتر

اینورتر FR-D700 قابلیت بازیابی انرژی دارد و می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی نماید.

عمر مفید طولانی

این سری از اینورتر های میتسوبیشی نیز همانند سری قبل که خدمت تان معرفی شد، از تجهیزاتی بهره می برد که می تواند تا 10 سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار کند.مواردی که عمر این دستگاه را افزایش می دهند شامل خازن های مقاوم ( مقاومت در برابر حرارت) با کارایی بالا، فن خنک کننده با یاتاقان مستحکم و مواردی از این قبیل می باشد. جریان هوا نیز تنها با هیت سینک درایو تماس دارد و تماس دیگری با سایر قطعات الکترونیکی ندارد.این قابلیت تضمین می کند که به هیچ عنوان گرد و غبار بر روی تجهیزات ننشیند.برد های الکترونیکی نیز با یک لایه رزین محافظت می شوند.

عملیات آسان با استفاده از درایو FR-D700

  • کابل کشی آسان
  • تنظیم آسان پارامترها
  • واحد کنترل مجتمع
  • تعویض فن خنک کننده تنها در 10 ثانیه
  • کاهش سرعت کنترل شده حین قطع کوتاه مدت توان الکتریکی
  • راه اندازی خودکار بعد از وصل مجدد توان الکتریکی

کارکردهای استاندارد بیشتر

  • کنترل Vector بدون سنسور
  • تنظیم خودکار
  • ظرفیت اضافه بار %200
  • قابلیت نصب پهلو به پهلو
  • چاپر ترمز یکپارچه
  • قابلیت گذاشتن  رمز عبور روی تنظیمات
  • ورودی ترمیستور ( PTC )
  • ورودی/ خروجی Remote

و ویژگی های بسیار دیگر.

قیمت اینورتر میتسوبیشی

جهت استعلام قیمت انواع اینورتر میتسوبیشی و یا دریافت مشاوره جهت خرید انواع درایو این شرکت می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی میتسوبیشی در ارتباط باشید.

خرید درایو میتسوبیشی FR-A800

درایو میتسوبیشی FR-A800 قادرند تا 200 % گشتاوری مورد نیاز در زمان راه راندازی را بدون کمک گرفتن از انکودر تامین نمایند. از این رو برای کاربردهایی که در زمان راه‌اندازی نیاز به گشتاور بالا دارند بسیار گزینه مناسبی می‌باشند. اینورترهای FR-A800 در جرثقیل‌های سنگین و ماشین‌آلات کششی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این درایو تا 630 کیلو وات توان دارند که تا رنج 90 کیلو وات به ترمز داخلی و شوک DC مجهز می‌باشند. و از نظر اقتصادی نیز یک گزینه مقرون به صرفه می‌باشند.

دانلود کاتالوگ اینورتر A800 میتسوبیشی

Mitsubishi-FR-A800 | نیرونوین، نمایندگی میتسوبیشی

مشخصات فنی اینورتر میتسوبیشی FR-A800

  • تعداد ورودی دیجیتال: 12
  • پورت خروجی دیجیتال:   8
  • ورودی انالوگ:  3
  • خروجی آنالوگ:  2
  • محدوده توانی: 0.75 الی 630 کیلووات
  • تحمل اضافه جریان: 200% یک دقیقه، 250% سه ثانیه
  • گشتاور راه اندازی:  200% در 0.2 هرتز بدون استفاده از انکودر
  • مد گشتاوریV/F , VECTOR, VECTOR (FOC) close loop:
  • شبکه صنعتی MODBUS :داخلی، LonWorks ،CC-Link ،DeviceNet ،PROFIBUS
  • شرایط محیطی کارکرد: از 10- الی 50 درجه سانتیگراد، رطوبت تا 95% و حداکثر 1000 متر ارتفاع از سطح دریا
  • درجه حفاظت IP20
  • مقاومت در برابر ارتعاش: حداکثر تا 0.6G
  • کنترل PID
  • فیلتر EMC
  • دارای چاپر ترمز  تا 75 کیلووات
  • قابلیت اتصال حافظه USB
  • امکان ایجاد پسورد
  • ارتباط با کامپیوتر
  • حداقل عمر بهره برداری:  10 سال

کاربرد اینورتر میتسوبیشی FR-A800 در صنعت

این سری از درایو های میتسوبیشی دارای کاربرد های گوناگون و متعددی است که در این بین می توانیم به استفاده در جرثقیل، نورد، بالابر، سنگ شکن و … اشاره نماییم.

 خرید اینورتر میتسوبیشی F800

اینورتر میتسوبیشی سری F800، را می توانید جهت کاربرد هایی که دارای گشتاور متغیر هستند مانند پمپ ها، فن ها و کمپرسور ها مورد استفاده قرار دهید. اینورترهای FR-F800 میتسوبیشی دارای PLC داخلی، 12 ورودی دیجیتال، 8 خروجی دیجیتال، 3 ورودی آنالوگ و 2 خروجی آنالوگ هستند و امکان کنترل دو برنامه PID را بصورت همزمان ارائه می دهند. این قابلیت یک سیستم کنترلی قدرتمند را در اینورترهای سری FR-F800 برای کنترل سیالات در کاربرد های مختلف فراهم می کند.

این درایو ها در رنج توانی وسیعی از0.75 کیلووات الی 630 کیلووات تولید می شوند و دارای امکانات گسترده نرم افزاری و سخت افزاری می باشند.

کاربرد اینورتر میتسوبیشی F800

  • فن
  • پمپ
  • میکسر
  • کانوایر

ویژگی های اینورتر FR-F800 میتسوبیشی

  • کاهش هزینه های انرژی

    • درایو های F800 میتسوبیشی با ارائه مد های کنترلی PID  و جریان مولفه تحریک، قابلیت های بسیار بالایی در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی عرضه میکنند.
    • قابلیت کار با گشتاور های متغیر همچون پمپ، فن ، دمنده و…
    • امکان کنترل سرعت چرخش در اینورتر های F800 متیسوبیشی که منجر به کاهش مصرف انرژی می شود.
  • کنترل مولفه جربان تحریک

در اینورتر FR-F800 میتسوبیشی یک تابع (فانکشن) پیشرفته با عنوان AOEC تعبیه و لحاظ شده است. این فانکشن جریان مولفه تحریک را با مقداری بهینه به صورت پیوسته و مداوم مقایسه می کند و منجر به فراهم آمدن بالاترین بازده موتور در گشتاور بالا می شود که در نتیجه آن کاهش بسیار چشمگیر مصرف انرژی را به دنبال دارد.

  • تشخیص و اعلام خطا های مکانیکی

در اینورتر FR-F800 میتسوبیشی امکان تشخیص خطاهای الکتریکی اعلام آنها وجود دارد.علاوه بر آن این امکان وجود دارد تا خطاهای مکانیکی نیز تشخیص داده و اعلام شوند.

اینورتر FR-F800 مشخصه بار ،مولفه گشتاور و سرعت را اندازه گیری می کند و در 5 مرحله این اطلاعات را بصورت هوشمند ذخیره می نماید. FR800 بدون استفاده از هیچی سنسور خارجی خطاهای متعدد مکانیکی را تشخیص میدهد. این معایب مکانیکی می تواند شامل انسداد مسیر پمپ ، خشک کارکردن پمپ، کثیفی پروانه ها و همچنین پارگی تسمه در انواع فن باشد.با تشخیص این خطاها از بروز آسیب ها و خطرات جدی تر جلوگیری می شود که همین موضوع کاهش هزینه ها را به دنبال دارد.

  • Auto tuning موتور های PM و IM

مد(Mode) آتو تیونینگ می تواند به طور دقیق و خودکار مشخصات کامل موتور را محاسبه کرده و تشخیص دهد و در نتیجه تطابق بار موتور و درایو را تضمین می نماید.

  • تمیز کردن ذرات و غبار در فن ها و پمپ ها

درایوFR-F800 میتسوبیشی پارامترهای موتور را اندازه گیری می کند و با این قابلیت ورود ذرات غبار به پروانه پمپ و یا فن را تشخیص می دهد. با تشخیص آلودگی درایو عملیات پاکسازی را اغاز می کند. چنانچه مشکل رفع نگردد یک خطا را به نمایش می گذارد.

  • استارت مجدد پیوسته (Smooth Start)

اگر تغذیه ورودی به اینورتر به طور لحظه ای قطع و مجدد متصل گردد، درایو F800  کاملا هوشمندانه دور فعلی موتور را تشخیص می دهد و بدون نیاز به توقف، موتور از همان دورقبلی به کار خود ادامه می دهد.

  • فانکشن های پیشرفته PID

    • در درایو های سری FR-F800 امکان ایجاد دو حلقه کنترل PID وجود دارد.
    • قابلیتی به نام SLEEP MODE در اینورترهای FR-F800 لحاظ شده که منجر به ذخیره انرژی در کاربرد هایی مانند پمپ می گردد.
    • سایر قابلیت های درایو FR-F800 در زیر لیست شده اند:
      • کنترل چندین پمپ بصورت همزمان
      • امکان ایجاد دو حلقه کنترلی PID بصورت همزمان
      • دسترسی مستقیم به set point از طریق نمایشگر دستگاه
  • تنظیمات ساده

    • یک صفحه کلید کاربردی که کارکرد ساده و آسانی دارد در کنار یک نمایشگر گرافیکی این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند به راحتی پارامتر های لازم را تنظیم، ذخیره و یا مانیتور کند.
    • شما می توانید براحتی و به وسیله یک کابل USB معمولی یک ارتباط بین کامپیوتر و درایو ایجاد کنید و با استفاده از نرم افزار FR-Configurator پارامترهای مربوطه و لازم را تنظیم و یا تغییر دهید.از سوی دیگر شما قادر خواهید بود تا به آسانی تمام پارامتر های درایو را برروی حافظه فلش کپی کنید و برروی یک دستگاه جدید آپلود نمایید.
  • عکس العمل سریع در مقابل خطا
    • درصورت بروز خطا تمام آنها در سیستم ذخیره می شوند. این اطلاعات قابل بازیابی بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از این اطلاعات استفاده کرده و این اطلاعات را در مواقع ضرورت آنالیز نمایید. این داده ها با قطع جریان برق نیز در درایو باقی خواهند ماند.
  • PLC داخلی

با وجود یک PLC شما قادر هستید تا برنامه های کنترلی مورد نظر را بدون نیاز به پی ال سی خارجی به سادگی در داخل اینورتر انجام دهید. این امر موجب کاهش هزینه های جانبی شما می گردد.

  • عمر بالا

اینورتر های شرکت میتسوبیشی الکتریک از این قابلیت برخوردارند تا بتوانند به مدت 10 سال بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار کنند. همین امر باعث می شود تا درایو های این شرکت در دسته تجهیزات با عمر بالا قرار گیرند.

قابلیت ها

  •  کنترل انواع موتورهای القائی ،PM ، سنکرون رلوکتانسی و ……
  •  ساخته شدن بر مبنای فیلتر EMC ، چوک DC ، چاپر ترمز باعث می شود فضای تابلو موردنیاز کاهش پیدا کند
  • راه اندازی آسان موتور بدون نیاز به Auto-tuning تنها با اتصال موتور به اینورتر
  • هماهنگی با تمامی پروتوکل های ارتباطی
  • کاهش زمان راه اندازی بواسطه ی استفاده از keypad استثنائی و قابلیت start-up wizard که در آن وجود دارد.
  • Keypad اینورتر GA700 بصورت اتوماتیک از پارامترها back up می گیرد و دارای data logger است.
  • پشتیبانی از نرم افزار Drive wizard که برروی pc نصب می شود و برای مدیریت درایو ، راه اندازی ، برنامه ریزی و آنالیز خطاهایی که بر روی
  • اینورتر GA700  YASKAWA  بوجود می آید ، کاربرد دارد.
  • سایر ویژگی ها

  • PLC داخلی که در برخی موارد بسیار مورد نیاز است.
  • دارای اپلیکیشن موبایلی برای مدیریت اینورتر که بر روی انواع تلفن هوشمند و تبلت نصب می شود.
  • قابلیت پروگرام کردن اینورتر بدون نیاز به اتصال منبع تغذیه اصلی
  • افزایش ایمنی بواسطه درنظر گرفتن SIL3 برای GA700
  • وجود قابلیت قرار گرفتن اینورترها در کنار یکدیگر  (side by side)  و استفاده از  heatsink  در زیر اینورتر باعث می شود ابعاد تابلو کوچک شود و اینورترها خنک بمانند.
  • دارای انواع استانداردهای جهانی

خرید اینورتر میتسوبیشی A700

اینورتر میتسوبیشی FR-A700 از تکنولوژی با اطمینان بالا به همراه نوآوری های خلاقانه بهره می برد که این مشخصه ها را قدرت ماکزیمم، صرفه جویی در انرژی و انعطاف پذیری ترکیب می کند. FR-A700 را می توانید برای کاربردهای دشوار همچون جرثقیل ،بالابر ، اکسترودرها و سانتریفیوژها بکار ببرید.

برخی از ویژگی های اینورتر A700 میتسوبیشی

ذخیره انرژی بالا

در دنیای امروز صرفه جویی در انرژی و محافظت از طبیعت جز مهم ترین فاکتور های کار در یک صنعت می باشد.درایوهای A700 میتسوبیشی تمام فاکتور های لازم برای حمایت از محیط زیست را داراست.

سیستم ترمز احیا کننده ای که در این سری از درایو های یاسکاوا قرار داده شده به نسبت سیستم‌ درایوهای عادی بسیار کارآمدتر است و منجر به ذخیره انرژی بسیار زیاد می گردد.

نصب و راه اندازی ساده‌تر

ترکیب اینورتر فرکانسی با یک سیستم اصلاح قدرت در یک درایو منجر به کاهش فضای مورد نیاز می شود و همچنین نصب و راه اندازی در تابلو نیز ساده‌تر می‌شود.

مناسب برای کابردهای بالا بردن

اینورتر فرکانس سری FR-A741 به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای کاربردهایی همچون جرثقیل، بالابر، تاورکرین و هر صنعتی که نیاز به بالا بردن بار دارد مناسب باشد.

ویژگی‌های محصول

– نیاز نداشتن به مقاومت خارجی

– احیا توان ادغام شده و بهبود بهره وری انرژی

– مخارج نصب و راه اندازی کمتر، برنامه ریزی موثرتر سیستم، کابینه تابلو ساده‌تر

– مصرف بهینه انرژی

AC – راکتور یکپارچه

– به حداقل رساندن گرمای تولیده شده در لحظه ترمز

انواع سری اینورتر  های میتسوبیشی

در ابتدای پست سعی کردیم که مدل ها و سری های متعدد درایوهای میتسوبیشی را معرفی نماییم. با این حال در این بخش می خواهیم به صورت لیست تمام سری های این برند را عنوان نماییم.

  • اینورتر FR-A800

این درایو عملکرد فوق العاده ای را در هر محیطی ارائه می دهد و عملکردهای فراوانی را از راه اندازی تا تعمیر و نگهداری ارائه می دهد.

  • درایو FR-A800 Plus

این سری از درایو های میتسوبیشی علاوه بر قابلیت هایی سری FR-A800، برخی فاکتور های جدید و بیشتر را برای موارد و مصارف خاص ارائه می نماید.

  • FR-F800 میتسوبیشی

درایو FR-F800 عملکردهای خاصی نظیر صرفه جویی در انرژی، سرعت پایین و عملکرد با گشتاور بالا، رتبه بندی چندگانه قابل انتخاب بین دو نوع، LD (کار سبک) و SLD (وظیفه فوق سبک) را ارائه می دهد.

  • سری FR-E800

کوچکترین کلاس اینورتر در جهان با عملکرد بالا، با قابلیت پشتیبانی از شبکه های مختلف طراحی سیستم انعطاف پذیر را امکان پذیر می کند.

  • درایو FR-F700PJ

اینورتر FR-F700PJ میتسوبیشی یک اینورتر فشرده است که برای تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

  • FR-E700 میتسوبیشی الکتریک

یک اینورتر قدرتمند با طراحی کامپکت که برخلاف قدرتمند بودنش بسیار فشرده و کم حجم است. این درایو دارای کنترل بردار مغناطیسی پیشرفته می باشد که قابلیت راه اندازی دقیق ماشین های صنعتی همه منظوره را امکان پذیر می کند.
  • درایو FR-D700

از مشخصه های بارز این درایو می توان به قابلیت اطمینان بالا و تعمیر و نگهداری آسان اشاره نمود.

درباره شرکت MITSUBISHI

شرکت میتسوبیشی الکتریک به عنوان یکی از پیشتازان در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در سطح جهانی است. دستگاه های تولیدی MITSUBISHI ELECTRIC در زمینه‌های ارتباطی، لوازم الکترونیکی، صنعتی، انرژی و حمل‌ و نقل مورده استفاده است.

حوزه کاری MITSUBISHI ELECTRIC

این کمپانی دارای بازه وسیعی از قطعات صنعتی است که در حوزه‌های متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.محصولات این شرکت ژاپنی شامل انواع تجهیزات صنعتی مانند PLC ،  HMI ، اینورتر ، سرو سیستم (سرو درایو و سرو موتور) و ربات می باشد.
کمپانی MITSUBISHI ELECTRIC در حدود یک قرن است که در جمله شرکت های پیشرو ، نوآور و خلاق قرار دارد. شرکت مذکور تولید محصولات بسیار با کیفیت را بهمراه هنر و فناوری به خریداران تجهیزات خود عرضه می کند.

MITSUBISHI جهان

امروزه میتسوبیشی دارای نمایندگان متعددی در بیش از 35 کشور در دنیاست. این شرکت همچنین، دارای بیش از 100،000 کارمند رسمی در سراسر جهان است. فروش خالص شرکت مبلغی در حدود 32 میلیارد دلار در سال می باشد که آن را به یک شرکت بزرگ جهانی تبدیل می کند.

نمایندگی اینورتر میتسوبیشی

شرکت نیرونوین علاوه بر ارائه اینورتر های یاسکاوا ، B&R ، زیمنس و دلتا افتخار دارد تا به عنوان یکی از نمایندگان میتسوبیشی در ایران، درایو های این شرکت را با کیفیت برتر ارائه نماید.

خرید اینورتر میتسوبیشی از نمایندگی رسمی

شرکت نیرونوین نمایندگی تجهیزات میتسوبیشی ارائه دهنده تجهیزات اصلی این شرکت از جمله سرو سیستم میتسوبیشی، پی ال سی میتسوبیشی و اینورتر میتسوبیشی می باشد. چنانچه قصد تهیه هر یک از تجهیزات متیسوبیشی الکتریک را با کیفیت اصلی دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فنی و فروش شرکت در تماس باشید.

5/5 (1 نظر)
تمام حقوق برای شرکت نیرونوین «نمایندگی یاسکاوا» محفوظ است.